Перегляд інформації про документ
Назва:
Аналіз результатів маркетингових досліджень ринку безалкогольних напоїв
Колекція:
Міжнародна наукова конференція MicroCAD » Секція №27 - Математичні моделі і інформаційні технології в економіці
Кафедра:
Видавець:
Рік публікації:
ISBN/ISSN:
Вид документа:
стаття
Мова документа:
українська
Додано у архів:
22.06.2015
Зведена інформація по документу:
Райко, Д.В. Аналіз результатів маркетингових досліджень ринку безалкогольних напоїв [Текст] / Райко Д.В., Балагула Д.П. // Міжнародна наукова конференція MicroCAD : Секція №27 - Математичні моделі і інформаційні технології в економіці - Вестник НТУ "ХПИ", 2015.
Постійне посилання:
Коротке посилання на файл:
Аанотація:

вiдсутня

отсутствует

absent


© 2019 — Розроблено лабораторією інформаційно-пошукових систем НТУ "ХПІ"

Яндекс.Метрика