Актуальні проблеми розвитку економіки України в контексті глобалізаційних процесів. Секція 2. Маркетинг та економіка знань.

Показані документи с 1 по 15, всього знайдено 30

Міжнародні конференції »
Аналіз та оцінка ефективності роботи підприємства у галузі судобудівництва та судноремонту
   2009
Міжнародні конференції »
Аспекти планування виробництва і реалізації продукції у вугільній промисловості України
   2009
Міжнародні конференції »
Визначення поняття маркетингових комунікацій
   2009
Міжнародні конференції »
Використання можливостей інтернету в діяльності промислового підприємства
   2009
Міжнародні конференції »
Дослідження факторів, які мають вплив на підвищення ефективності роботи нафтогазопромислового підприємства
   2009
Міжнародні конференції »
Ефективність відтворення основних фондів
   2009
Міжнародні конференції »
Застосування маркетингових комунікацій для просування товарів сучасних підприємств
   2009
Міжнародні конференції »
Збутовий потенціал підприємства і його діагностика
   2009
Міжнародні конференції »
К вопросу оценки бизнеса как объекта предпринимательской деятельности
;    2009
Міжнародні конференції »
К вопросу формирования стратегии взаимо- отношений с клиентами на машиностроительных предприятиях
;    2009
Міжнародні конференції »
Коммуникативная модель успешности бренда
;    2009
Міжнародні конференції »
Лізинг в умовах кризи: переваги і недоліки
   2009
Міжнародні конференції »
Маркетингові інструменти управління продажами товарів підприємств
   2009
Міжнародні конференції »
Методи й підходи до визначення рекламного бюджету
   2009
Міжнародні конференції »
Методи оцінки конкурентоспроможності продукції
   2009

 


© 2018 — Розроблено лабораторією інформаційно-пошукових систем НТУ "ХПІ"

Яндекс.Метрика