Стратегії інноваційного розвитку економіки України проблеми, перспективи, ефективність. Секція 2. Економіка підприємства та маркетинг.

Показані документи с 1 по 15, всього знайдено 182

Міжнародні конференції »
Адаптивное управление конкурентными приемуществами
   2011
Міжнародні конференції »
Актуалізація стратегії імпортозаміщення на шляху до інноваційного розвитку
;    2015
Міжнародні конференції »
Актуальні проблеми оплати праці в Україні
;    2012
Міжнародні конференції »
Аналіз ефективності використання основних засобів підприємства та шляхи її підвищення
;    2012
Міжнародні конференції »
Анкета як основний інструмент збирання первинної інформації
;    2011
Міжнародні конференції »
Антикризисные механизмы развития морехозяйственного комплекса Украины
;    2015
Міжнародні конференції »
Банкрутство підприємства в Україні: сутність та причини виникнення
; ;    2011
Міжнародні конференції »
Безробіття в Україні
; ;    2013
Міжнародні конференції »
Бенчмаркінг як метод підвищення ефективності діяльності підприємства
   2012
Міжнародні конференції »
Брендінг як фактор збалансованного розвитку регіонів України
   2014
Міжнародні конференції »
Бюджетування – основа успіху ПРАТ «Славутський солодовий завод»
;    2012
Міжнародні конференції »
Бюджетування як інструмент управління витратами будівельного підприємства
   2014
Міжнародні конференції »
Важливість впровадження інноваційних технологій для зниження собівартості продукції
   2011
Міжнародні конференції »
Вдосконалення процесу маркетингу на підприємствах України
; ;    2011
Міжнародні конференції »
Визначення рівня ефективності діяльності підприємства в концепції економічної діагностики
; ;    2011

 


© 2018 — Розроблено лабораторією інформаційно-пошукових систем НТУ "ХПІ"

Яндекс.Метрика