Работы автора: Янченко Н.В.

Значення маркетингової стратегії для успішного розвитку підприємства / // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 - Сучасні технології в економіці та менеджменті № - НТУ "ХПИ", 2017.

Комплексна оцінка асортименту товару / , // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 - Сучасні технології в економіці та менеджменті № - НТУ "ХПИ", 2016.

Обумовлення необхідності сегментування ринку / , // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 - Сучасні технології в економіці та менеджменті № - НТУ "ХПИ", 2016.

Підприемство як відкрита виробнича система / , // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 - Сучасні технології в економіці та менеджменті № - НТУ "ХПИ", 2017.

Стратегічні рішення, орієнтовані на споживача / // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 - Сучасні технології в економіці та менеджменті № - НТУ "ХПИ", 2016.

Стратегія популяризації робітничих спеціальностей / , // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 - Сучасні технології в економіці та менеджменті № - НТУ "ХПИ", 2017.

Управління маркетингом як необхідна умова розвитку підприємства / , // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 - Сучасні технології в економіці та менеджменті № - НТУ "ХПИ", 2016.



© 2017 — Разработано лабораторией информационно-поисковых систем НТУ "ХПИ"

Яндекс.Метрика